Mútua Mollet organitza el proper dijous 2 de juliol a les 19:30 a la Sala La Marineta la conferència “La salut comença a l’intestí”, a càrrec de Xevi Verdaguer, psiconeuroimmunòleg, nutricionista i fisioterapeuta.
Una sessió divulgativa per entendre com la microbiota i els hàbits de vida influeixen en la salut física i emocional.
Per limitacions d’aforament, si us plau registra’t o truca’ns per confirmar el nombre d’assistents.
Obert a tothom, siguis o no mutualista de Mútua Mollet.