Defensor del soci

Funcions

El Defensor del Soci és un òrgan unipersonal i independent de la Junta Directiva que té com a missió assessorar i defensar els drets dels socis i sòcies en la seva relació amb la Mútua. Atén aquells socis i sòcies que puguin sentir-se perjudicats per alguna actuació, resolució o inactivitat de la Mútua.

El càrrec recau en un soci o sòcia de la Mútua de reconegut prestigi, que no pot haver estat membre de la Junta Directiva de la Mutualitat ni pot ser familiar directe de cap dels seus membres.

La seva designació es fa a proposta de la Junta Directiva i ha de ser ratificada per l’Assemblea General.

El seu mandat comença el dia en què la Junta n’aprova la proposta, té una durada de 5 anys i pot ser reelegit per un altre període de 5 anys més.

El Defensor del Soci disposa dels recursos necessaris per al desenvolupament de les seves funcions, que dirigeix de manera autònoma i oberta a tots els socis i sòcies.

Qui és?

Actualment, el càrrec recau en el Sr. Francisco Amaya Moreno, nascut el 29 de maig de 1948. És enginyer tècnic en mecànica i va ser Síndic Personer de Mollet del Vallès durant 5 anys.

Dades de contacte

Presencialment, a l’Oficina del Defensor del Soci de la Mútua SSMM, al carrer Sant Llorenç, 42-46, de Mollet del Vallès.

Horari habitual
Dimecres de 10 h a 12 h

Telèfon de contacte
935 700 816

Correu electrònic
defensordelsoci@mutuamollet.cat

REGLAMENT DEL DEFENSOR DEL SOCI

Per què escollir Mútua Mollet?

check Més de 90 anys d’història i compromís social
check Entitat sense ànim de lucre: el que pagues es reinverteix en el teu benestar
check Atenció mèdica local amb vocació de proximitat
check Serveis únics al territori: urgències a domicili, dependència, assistència en viatge 

Fes-te soci o sòcia. Et truquem i t’assessorem.

Sabem que escollir una assegurança mèdica no és una decisió senzilla. Per això som aquí per ajudar-te a trobar la pòlissa que millor s’adapta a tu i als teus. Contacta amb nosaltres sense compromís. T’explicarem cada detall i resoldrem tots els teus dubtes. Perquè a la Mútua de Mollet no venem assegurances. T’acompanyem en la teva salut, siguis on siguis, amb la proximitat i humanitat que ens caracteritzen des de 1933.

    Accepto rebre comunicacions i promocions

    Preguntes freqüents

    La nostra mútua inclou medicina general, especialitats, urgències domiciliàries, proves diagnòstiques i molt més... Tot en funció de la pòlissa escollida. Ens adaptem a les necessitats de cada soci o sòcia.

    La ubicació de la nostra mútua i les seva zona de cobertura fa que pels socis i sòcies residents de la zona del baix Vallès sigui la opció més idònea. Proximitat, personalització, sense límits en l’edat del soci o sòcia, tot tipus d’especialitats mèdiques, ens fa únics a la zona.

    Dirigir-se a ARAG. Telèfon: +34 93 300 10 50

    No és necessari un reconeixement mèdic previ, però hauràs de completar un qüestionari de salut.

    Alguns serveis poden tenir períodes de carència. Et recomanem consultar les condicions específiques de la teva pòlissa per obtenir més detalls.

    Les autoritzacions es poden sol·licitar a través de telèfon o presencialment a l’oficina de la mútua.

    Segons pòlissa contractada, en cas d’urgència i a través de Sardomus 24 hores, 365 dies l’any pots trucar al 900 80 10 56.

    Segons pòlissa contractada, 14 hores anual post-hospitalàries a través de Dependentia, es pot trucar al 93 693 44 21.